Spowolnienie gospodarki związane z pandemią koronowirusa wiąże ze sobą spory niepokój wielu firm, biur lub instytucji nie tylko w Warszawie lecz globalnie. Wiele firm szukając rozwiązania na przetrwanie tego trudnego etapu decyduje sie na przeprowadzkę biura do nowej dużo mniejszej siedziby. Pozwala na to okoliczność że większość pracowników biurowych może pracować zdalnie, dzięki czemu pracodawca może ograniczyć siedzibę swojej firmy do mnimum. Doskonale wiemy jakie koszta generuje wynajęcie biura w Warszawie, ograniczenie powierzchni może pozwolic wielu firmom przetrwać ten trudny dla wszystkich okres.
Jak się przygotować do przeprowadzki?
Będąc wiele lat w jednej siedzibie firmy, zapewne wielu z państwa nigdy nie myślało o przeprowadzce. Skoro jednak decyzja już zapadła to trzeba odpowiednio wcześniej się do niej przygotować. Jak uniknąć stresu i problemów związanych z nowa siedzibą? Na początek warto pamiętać o dokonaniu wszelkich zmian związanych z nowym adresem. Począwszy od Urzędu Skarbowego, ZUS-u na dostawcach prądu i gazu skończywszy. Warto taką informację odpowiednio wcześniej umieścić w social mediach lub na drzwiach biura. Wiadomo jest że gwarancją sukcesu przeprowadzki biura może być tylko wybranie odpowiedniej firmy przeprowadzkowej. Wybór firmy przeprowadzkowej takiej jak Manatki24 w Warszawie jest jak najbardziej prawidłowy. Wybierając profesjonalną firmę do przeprowadzki macie państwo zagwarantowaną kompleksową usługę. Materiały do pakowania oraz zabezpieczenia mebli i wszystkich urządzeń powinny być dostarczone odpowiednio wcześniej o ile cały proces pakowania nie jest zlecony firmie przeprowadzkowej. Na każdym etapie przeprowadzki powinien być wyznaczony pracownik który bezpośrednio będzie odpowiadał za nadzór oraz cały przebieg prac. W trakcie takiej usługi wielokrotnie pojawiają się różne pytania i dobrze by było mieć pod ręką osobę która potrafi szybko reagować na różne problemy lub pytania. Zanim jednak przejdziemy do przeprowadzki warto ustalić termin takiej usługi i ją zarezerwować. Ważnym elementem przeprowadzki firmy jest dokonanie spisu rzeczy które będą przewożone. Pozwoli to na wstępną wycenę usługi oraz zakres prac. Profesjonalna firma przeprowadzkowa powinna w swojej usłudze posiadać montaż oraz demontaż mebli, utylizację oraz możliwość magazynowania mienia. W obecnej sytuacji w jakiej znalazło się wiele firm, dla wielu z nich jedyną możliwością przetrwania okazuje się przechowanie mebli i wyposażenia w magazynach. Najtańszą na rynku usługę magazynowanie mebli Warszawa ma obecnie https://www.manatki24.pl/magazynowanie/index.html
Warto zwrócić uwagę że wybór odpowiedniej firmy przeprowadzkowej może skrócić czas całej usługi. Odpowiednie zaplecze pojazdów oraz pracowników gwarantuje powodzenie zlecenia. Dodatkowym plusem dla firmy jest posiadanie ważnej Polisy OC.
Jeżeli cały proces przeprowadzki zostanie dobrze zaplanowany i wykonany przez wyspecjalizowaną firmę to przeprowadzka przebiegnie szybko i bezproblemowo.





