Przeprowadzki ambasad

Gwarancja pełnej poufności i wysokiej jakości usług

Przeprowadzki ambasad

Tymczasowa lub stała zmiana adresu ambasady to poważna decyzja, która musi zostać poprzedzona planowaniem procesu przeprowadzki. Ambasady dysponują wieloma ważnymi i tajnymi dokumentami, które nie mogą dostać się w ręce niepowołanych osób trzecich. Organizacja całego procesu powinna zatem zacząć się od podjęcia współpracy z odpowiedzialną i profesjonalną firmą przeprowadzkową, która dysponuje odpowiednimi narzędziami – czyli z Manatki24.pl – Przeprowadzki Warszawa! Jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Przeprowadzki ambasad nie mają przed nami żadnych tajemnic. Nie muszą mieć zatem ich również przed Tobą. Przekonaj się o tym na własne oczy!

Bezpieczeństwo i satysfakcja klientów są dla nas najistotniejsze. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że dbałość o szczegóły i pełne zaangażowanie są szczególnie istotne w trakcie pracy z materiałami i przedmiotami ambasady. Jako doświadczony zespół specjalistów jesteśmy w stanie przygotować wszystkie meble, urządzenia i przedmioty (w tym dokumenty) do przeprowadzki.

Możemy zaoferować m.in. takie wsparcie, jak:

Dostarczenie akcesoriów do pakowania

np. kartonów, taśm, folii i pozostałych niezbędnych akcesoriów.

Zabezpieczenie transportowanego mienia
Montaż i demontaż mebli
Zniesienie i załadunek mebli, sprzętu elektrycznego, kartonów i dokumentów
Rozładunek i wniesienie mebli, sprzętu elektrycznego, kartonów i dokumentów
Transport delikatnych przedmiotów
Transport mebli i konstrukcji ponadgabarytowych
Przechowywanie mienia w bezpiecznym miejscu
Utylizacja mebli lub elektroniki

Kontakt

Zamów wycenę

Szybko i łatwo, bez zobowiązań

Zadzwoń:

730 04 05 06

Gwarantujemy elastyczność i jeśli w trakcie przeprowadzki ambasad i ambasadorów pojawią się szczególne lub nieszablonowe oczekiwania, z przyjemnością ustalimy indywidualne warunki współpracy. Skontaktuj się z nami już teraz. Odpowiemy na pytania i znajdziemy rozwiązania spełniające Twoje wymagania.

Bezpieczeństwo to priorytet

Jak zabezpieczamy dokumentację w trakcie realizacji zleceń dla ambasad i innych instytucji lub przedsiębiorstw? Wykorzystujemy w tym celu profesjonalne pojemniki dostosowane do przewozu tajnych dokumentów i delikatnych danych. Są one w pełni odporne na uszkodzenia, niesprzyjające warunki otoczenia i chronią zawartość przed dostępem osób trzecich przy pomocy zamka. Oferujemy pełne bezpieczeństwo przeprowadzki ambasad lub innej instytucji Państwowej dysponującej ważnymi, tajnymi i delikatnymi dokumentami.

W celu zabezpieczenia i transportu pozostałych elementów wyposażenia, stosujemy sprawdzone i wysokogatunkowe narzędzia oraz akcesoria. Dzięki temu zapewniamy naszym Klientom perfekcyjny stosunek jakości do ceny, co przekłada się na wiele rekomendacji od zadowolonych konsumentów.

Chcesz dowiedzieć się, ile wynosi koszt przeprowadzki ambasad i ambasadorów? Zależy Ci na ustaleniu terminu i warunków współpracy? 

Opinie i recenzje Klientów

Zobacz, dlaczego nasi Klienci polecają nasze usługi, dzięki którym ich przeprowadzki stały się znacznie łatwiejsze i mniej stresujące.